A. Zamówienie. 

1. SKLEP INTERNETOWY realizuje zamówienia z wysyłką do Polski i innych krajów UE. Przy zamówienia z zagranicy - warunki wysyłki - w szczególności koszty i czas dostawy uzgadniane są indywidualnie. 

2. Przed złożeniem zamówienia KLIENT powinien zapoznać się z niniejszym REGULAMINEM.

3. Zamówienie drogą elektroniczną można składać 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. 

4. Realizacja zamówienia (przygotowanie i wysyłka PRODUKTÓW) przez SPRZEDAWCĘ następuje : 

  • po potwierdzeniu zamówienia - jeżeli wybrano płatność przy odbiorze;
  • po otrzymaniu wpłaty na konto – jeżeli wybrano przedpłatę. 

5. Termin realizacji zamówienia w przypadku produktów znajdujących się w magazynie - nie dłużej niż 3 dni robocze, licząc od daty ustalonej jak w punkcie poprzednim. W większości przypadków zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin. W przypadku produktów oferowanych na zamówienie termin zostanie określony przy składaniu zamówienia. 

B. Formy płatności: 

1. za pobraniem - przy odbiorze wysłanych produktów; 

2. przedpłata - przelewem na konto bankowe podane w danych SPRZEDAWCY lub przesłany w potwierdzeniu zamówienia; 

3. płatność gotówką przy odbiorze osobistym - zamówione produkty należy odebrać w terminie 10 dni od złożenia zamówienia w siedzibie firmy; 

4. system płatności on-line przelewy24.pl - obsługiwany przez firmę PayPro S.A. (wchodzi w skład Grupy DialCom24 Sp. z o.o.), ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. (61)847-52-64, fax: (61)847-08-38, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, System płatności realizuje płatności kartami płatniczymi - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic oraz Maestro. 

5. W przypadku wyboru płatności w formie przedpłaty przelewem KLIENT zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 5 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Strony Umowy sprzedaży postanowią inaczej. 

6. SPRZEDAWCA ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części. 

C. Wysyłka towaru 

1. Koszty dostawy ponosi KLIENT chyba, że opis oferty produktu stanowi inaczej. 

2. KLIENT w trakcie wypełniania interaktywnego formularza zamówienia jest informowany o kosztach i dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt wysyłki podczas składania ZAMÓWIENIA. 

3. W przypadku wysyłki za granicę koszty wysyłki i termin dostawy są ustalane indywidualnie. 

4. Zakupione produkty wysyłamy przesyłkami pocztowymi lub firmami kurierskimi. 

5. Jeżeli klient wybrał opcje wysyłki produktu z opcja płatności "za pobraniem" - klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki z zamówionymi produktami. Jeżeli klient - bez względu na przyczynę - nie dokona odbioru przesyłki - SPRZEDAWCA ma prawo do odstąpienia od umowy z dniem zwrotnego otrzymania nieodebranej przesyłki.